damien's FotoPage

By: damien kie

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  [1]  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  >  >>]    [Archive]
Friday, 24-Feb-2012 07:46 Email | Share | | Bookmark
my MOM'S wedding

 
 
 
View all 32 photos...


Tuesday, 19-Feb-2008 05:33 Email | Share | | Bookmark
masjid kristal

pintu gerbang..susur masuk ke pulau wan man
 
 
View all 11 photos...
mercutanda tebaru terengganu
ISTANA KRISTAL...

Cuti minggu lepas aku sempat solat zohor di masjid ni...hanya masjid kristal ini sahaja yg telah siap.
persekitaran landskaping masih dalam progress..begitu juga dengan replika2 binaan senibina islam masih dalam pembinaan..tapi dah hampir siap...
aku harap tempat ini akan mahsyur semahsyur dan seindah namanya...




Monday, 5-Nov-2007 03:52 Email | Share | | Bookmark
alahaaaai

pendekar dipelamin
 
hijau sawah ku
View all 5 photos...
sekian lama
menyepi tak bermakna tak terkenang
teratak ini...usang tak seceria dulu dulu
bertuan dan berkunjungan
mereka2 yg dijemput dan terjemput
hadir menghiasi mengindahkan laman ini
dikesempatan ini..aku uploadkan gambo lama lama
sbgai umpan pada yg terkunjung fotopages ku ini.

bahan foto sudah ada
cuma tiada kesempatan utk editing sbgainya
jadi inilah sekadar foto singgahan sblm bahannya aku uploadkan disini
tima kasih semuanya..

maaf zahir batin.


Monday, 19-Mar-2007 07:58 Email | Share | | Bookmark
kenduri kendari kahwin diminggu lepas..

 
 
 
View all 9 photos...
Fuhhhh...lama jugak aku tak updata FP aku nih...

Okaylah kali ini edisi foto sekitar jemputan kenduri kendara kahwin cuti sekolah minggu lepas..adalah 2..3 client..boleh duit sampingan..aku ambik murah jer..yerlah kan cameraman amatur..snap main tangkap jer..apapun korang nilai lah sendiri kerja seni foto aku nih..
yg paling penting sekali adalah komen dan nasihat dari kalian2 yg PRO....ok selamat mengamati.


berseri seri muka pengantin ni yer.

ada jugak syarikat penerbitan yg sudi buat cover majalah.


keabadian cinta mempelai.


Sunday, 28-Jan-2007 01:27 Email | Share | | Bookmark
saksikanlah..

perangkap mutiara embun
 
tinggi nyer
View all 9 photos...
dekat sebulan dah tak update
disini aku masukkan karya terbaru aku
ukt korang semua hayati...
nusantara+khatulistiwa
tak jauh..belakang umah aku jer ni..


jernihan embunan terperangkap dijejaring sang labah2.


sinar cahaya embun memukau mata.


aku penjaga khatulistiwa ini


[<<  <  [1]  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net